2021. ápr. 29.

szuperhősös karanténkendő

Tavaly alig kézimunkáztam, pár hónapja kezdtem el újra kötni. Elsősorban a megkezdett dolgokat szeretném felszámolni. (Aztán meg majd a meglevő fonalkészletet.)
 
Ezt a kendőt 2019 októberében kezdtem, azóta néha kötöttem hozzá kicsit, most azért ezt fejeztem be, mert kellene másra a 4,5-es kötőtű. :-D Folyamatosan van egy rakás megkezdett kézimunkám, mindig azt folytatom, amelyikhez épp kedvem van, és ha egyikhez sincs, simán elkezdek még három másikat. Viszont azért vannak saját szabályaim, például másik kötőtűt nem veszek új projekthez, ha van megfelelő méretű kötőtű itthon, meg megkezdett kötést másik tűre nem teszek át, hogy aztán azon pihenjen félbehagyva. Így hát inkább folytattam a múlt hónapban, és végül befejeztem a hétvégén. (És mivel 80 cm hosszú csak a kötőtű, a végén derült csak ki, hogy ez mégis mekkora nagy lett.) A maradék fonalból lehet, hogy egyszer lesz hozzá sapka is.

Bár ez egy aránylag unalmas, végig lustakötéssel készült kendő (kiválóan lehet mellette olvasni), ebből is tanultam több dolgot:
- megoldható a javítás, ha pár sorral korábban elrontottam a szaporítást
- ha fordítottal kötök lustát, akkor egy egész számmal kisebb kötőtű lesz jó, különben túl laza lesz a végeredmény (a minta egyik részét fordítottal kell kötni)

Adatok:
Minta: Wonder Woman Wrap by Carissa Browning
Fonal: Kacskaringó Barka Tenger
Tű: 4,5mm, a fordított részhez 3,5mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése