2013. ápr. 4.

nyulak

Azt már tudom, hogy nem vagyok teljesen normális. Erre többek között abból jöttem rá, hogy a varrást nem egy szoknyával vagy valami ilyen egyszerűbb dologgal kezdtem, hanem egy gyerekjátékkal - ezzel a nyúllal.
A szabásmintát a Praktika magazin egyik húsvéti számából másoltam ki, megvan még valahol.
Az első 2004 nyarán készült, több napi munkával, egycentis ráhagyásokkal a széleken, biztos ami biztos. Dunsztom sem volt, hogy mennyi anyagot kell venni hozzá, hát azt hiszem, egy vagy másfél métert vettem (a szélessége ezeknek 140 centi szokott lenni), pár hete fogyott el a maradék.

A második és harmadik 2005 nyarán készült, szintén egy-egy méter anyagot szereztem be hozzá, de abból még mindig van.

A negyedik meg az eredeti erősen módosított verziója, kockás fülekkel ellátva és zöld anyagból (ami után napokig jártam a várost, egyszerűen sehol sem lehetett egyszínű zöld anyagot találni akkoriban). Ennek a hátában cipzár van, és a gerincoszlopa 5 darab dobókocka (amivel lehet kockapókert játszani). Igen, az egy sk. óriás pöttyös túrórudi mellette a képen.

Fogok még varrni ilyet, mármint az eredeti szabásmintából, mert nem nagyon bonyolult, viszont kedves gyömöszölhető alvósállat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése