2013. okt. 8.

spathi űrhajó


Van egy remek jó számítógépes sci-fi kalandjáték, ami The Ur-Quan Masters névre hallgat, és én rögtön a legelején föladtam. Vannak viszont lelkes barátaink, akik végigjátszották, és élvezettel szoktak beszélgetni is róla. Amennyit én ismerek a játékból, azt ezekből a beszélgetésekből tudom, meg abból, hogy régebben, mikor a férjem játszott vele, néha néztem, hogy az egyik űrhajóval lövi a másikat.
A mindenféle űrhajók közül nekem a spathi nevezetű népé tetszett a legjobban, ez egyenesen követeli, hogy készítsen az ember egyet magának (vagy az ismerősének, vagy bárkinek). Itt egy kép, hogy lássátok, milyen is:
(a kép innen van)

Lényeg a lényeg, az elmúlt napokban horgolásztam egy spathi űrhajót. A mintát menet közben találtam ki, nem volt egy nagyon bonyolult dolog. (A fonal Steinbach Capri típusú.)
Kiváló csörgő babák számára, a piros űrhajótestben egy rizzsel töltött műanyag kindertojás lakik. Ha elhajítja az ember, jól repül (egy űrhajónál fontos tulajdonság (ld. a legelső képet)), de mikor nincs használatban, kiválóan elheverészik az asztalon:

De mivel van öt kabinja, jól lehet rázni:


Illetve fölfedezni vele a világot.

1 megjegyzés: