2015. máj. 13.

sapkákról és kesztyűkről

Most, hogy kitört a tavasz és mindjárt itt a nyár is, itt az ideje, hogy megmutassam végre a sapkákat és kesztyűket, amiket az elmúlt hónapokban kötöttem-horgoltam.
Legrégebbi a tavaly tavaszi babakesztyű. Mintája nincs, saját tervezés, már ha annak hívjuk a "kötöm, aztán lesz belőle valami" típusú dolgokat. Készült hozzá sapka is meg sál is ugyanilyen fonalból, de arról nincs képem.

Idén télen egy lila nagy pomponos sapka készült a lánynak, az biztos, hogy sokáig jó lesz. Minta innen, gyorsan készül. Egy gombolyag Drops Andes fonal kellett hozzá, és annyit módosítottam rajta, hogy 36 szem helyett 56-tal kezdtem.

Tavasszal pedig horgoltam egy gyereksapkát Agnetának mintatesztelésként. Könnyű és haladós ez is. A lány pedig nagyon szereti. Steinbach Capriból készült.

Végül egy csuklómelegítő (vagy ujjatlan kesztyű, kinek hogyan tetszik) ajándékba egy régi tartozásként. A minta itt elérhető. Ez pedig Drops Cotton Light fonalból készült.


(Hozok értelmesebb meg frissebb bejegyzést is nemsokára, de ezeket már nagyon régóta meg akartam mutatni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése