2016. ápr. 3.

a Lila

...avagy teljes nevén Lila, a Lellő, Aki A Néninél Lakik.

Az egész úgy kezdődött (most jön a kisregény), hogy NannyOggnak megtetszett a denevér. Én meg úgyis mindig ráérek, hát fölajánlottam, hogy csinálok neki is egyet. Aztán közben suttyomban kitört az unikornismánia, így hirtelen felindulásból megkérdeztem, hogy ne egyszarvú legyen-e inkább. De akkor már lila, szürke tappancsokkal. Ez jó, mert ez nem a szokásos unalmas fehér unikornisszín.

Kiindulásképpen kerestem egy remek mintát. Találtam ezt a kicsit meg ezt a nagyot. A nagy jobban tetszett a célközönségnek, így abba kezdtem bele.

Mivel utálok végtagokat horgolni, a lábaival kezdtem. Gyors sikerélmény, hamar elkészültek. Viszonyításként, hogy érzékeljétek a leendő méretet, mellétettem egy gyufásdobozt.

Aztán a teste, majd a feje következett. 13 mm-es biztonsági szemmel. Végül a fülei meg a szarva. Össze is kezdtem varrni (panaszosan nézni már ezen a ponton is tudott).

A fülei hiányoztak már csak, de ekkor az egyik kiskorú túszul ejtette és könyörtelenül megszeretgette.

A sörényére másfél óra munka ráment legalább, de cserébe szép színes lett.

A farkának a cafrangjaival elszuttyogtam egy fél gofripartit. Annak a fölvarrása volt a legbonyolultabb része az egészben.

Azért teszteltem, hogy mennyi terhelést bír ki, de elég jól állta a sarat. :-)

Ez után már csak az volt hátra, hogy kirakjam a mezőre a Kosztolányi térre a virágok közé egy kis fényképezésre, aztán odaadjam végre a leendő gazdájának.

Így nem horgoltam denevért NannyOggnak.

Részletek:
Minta: Rainbow Cuddles Unicorn
Fonal: szürke és lila: Barka Tó, sörény meg farok: Steinbach Capri, kivéve a rózsaszín rész, mert az Drops Safran
Tű: négyes

1 megjegyzés: