2016. szept. 27.

alkalmi boleró

Bolerót kötni/horgolni nem szoktam, mivel nem használok ilyen ruhadarabot. Viszont érkezett egy olyan kérés a Molyon, hogy szükség lenne egy boleróra, én meg elvállaltam, mert úgyis ráérek.

Megbeszéltük, hogy nagyjából milyen legyen. Két minta volt versenyben, végül azt választottam, amelyik könnyebbnek tűnt amelyiket négyzetekből kell összehorgolni a végén.

A fonalválasztáson is gondolkodtam egy sort, a Drops Lace túl szöszös lett volna, így a horgolócérna nyert végül. Bár attól féltem kicsit, mert tiszta pamut, és ha nem találom el pontosan a méretet, bajban leszünk.

Tavasszal kisebb-nagyobb intenzitással horgolásztam. Egy hetes gyerekkórházi tartózkodás nagyon jót tud tenni a haladásnak, a háromnegyede akkor el is készült. Aztán elköltöztünk, és ahogy lenni szokott, biztos helyre csomagoltam, hogy hamar meglegyen. Aztán hetekig nem találtam.

Végül meglett, elkészültek az utolsó négyzetek is. Nem tudtam eldönteni, hogy külön blokkoljam-e őket, vagy egyben, de végül volt olyan, amit csak az összehorgolás után blokkoltam. A képen a fél eleje meg a háta van.

Összehorgoltam, utána elkészült a két karkivágás, majd a legvégén a széle körbe.

Így önmagában nem nagyon mutat sokat.

A mintája azért látszik valamennyire. Vannak benne hibák, de nem mondom meg, hol.

A kedvenc részem a széle volt belőle.

És nem lett egy súlyos darab, kényelmesen belefért egy A5-ös borítékba.

@Dolorien küldött képet róla használat közben is (Köszi itt is!), ez a lényeg az egészben: pont jó lett.

Nem hiszem, hogy sok bolerót fogok gyártani a jövőben, mivel továbbra se tudnám mihez hordani, de szuper, hogy ez sikerült.


Adatok:
Minta: nekem innen van, ő pedig valahol az internet bugyraiban találta (eredetileg a pinteresten futottam bele)
Fonal: Sissy 10-es horgolócérna, sötét ekrü színben
Tű: másfeles

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése