2017. aug. 18.

végre péntek!

Ez a minta is olyan megláttam-megszerettem típusú. Nem sokat gondolkoztam rajta: megvettem, utána hamar a fonalat is, nem sokkal később meg már el is kezdtem.

Persze itt is belefutottam mindenféle hülyeségbe, amit könnyen el lehetett volna kerülni. Elsőnek a próbakötés. Inkább nem mesélek róla. Aztán el is szúrtam a szaporítást -- de ez annyira nem volt nagy gond, mert utána derült ki, hogy kisebb lesz, mint kellene. Itt jött az a rész, hogy visszabontás helyett a már készülő kardigánt használtam gombolyagnak.

Miután megvolt az eleje-háta és a gomboláspántok,

az ujjai már aránylag hamar elkészültek.
Kék kézzel is működött a dolog. :-)

Arra már csak legyintettem, hogy az egyik ujját rövidebbre sikerült kötni, mint ahogy kényelmes lett volna. A színes részt visszabontani nem voltam hajlandó, inkább kerülőúton oldottam meg.
Igazából nem volt nehéz a színes rész sem, csak annak tűnik. A trükk csak annyi, hogy leemelt szemeket használunk.

Jellemző módon a gombjaira vagy három hetet várt szegény...


Máskülönben jó minta volt, szerettem kötni, és jó haladós.

Adatok:
Minta: and on Friday by Elena Nodel
Fonal: Kacskaringó Bonbon, gránátalma, nárcisz és latte színárnyalatok
Tű: volt mindenféle: 3,75-ös, 4-es, 4,5-es meg 5-ös is
Gombok: a Gombudvarból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése