2017. szept. 21.

többször elkészített dolgok (CsKM)

Ahogy így visszanézek, ez főként gyerekjátékokat jelent. Elsőre a butanyúl jut eszembe. De annak akkora sikere van, hogy kell még hármat csináljak belőle a rokon gyerekeknek.

Az első horgolt állatkám egy kisegér volt. Ez még nem az a rendes "horgoljuk egybe a testét aztán aggassuk rá a végtagokat" típusú, hanem össze kellett varrni. Volt hasa meg háta meg két füle meg egy farka oszt jónapot. Ebből viszont gyártottam vagy fél tucatot legalább, egy időben ilyeneket osztogattam ajándékba: kisegér hímzőfonalból horgolva, gyufásdobozba csomagolva.

Életem első kötött kendőjéből is készült másodpéldány, de az csak picike. Nincs mit szépíteni a dolgon: azóta is főleg csak a plüssök hordják.

Sorolhatnám egy darabig: például a gyerekpénztárcából is kellett készítenem egy másikat (nyilván a másik gyereknek is kell). Vagy a koronák, abból rögtön ötöt horgoltam.

Vagy a gyereksapka. Tavaly kellett a nagyobbnak, idén a kisebbnek - elővettem a bevált mintát.

Itt most inkább megállok. Lényeg a lényeg: főként kis izékből készül egynél több is. És főként horgolt dolgokból. De nincs kizárva, hogy lesz még egyforma pulóverük. Vagy valami hasonló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése