2015. júl. 31.

a túl nagy nagykendő

A mintát több, mint két éve találtam egy blogon, ami azóta már nem is olvasható. Egyszer vettem hozzá két gombolyag fonalat, de azzal tíz sorig se jutottam... túl vastag volt (mivel én összesen egyelőre három darab horgolótűvel rendelkezem, ebből a hármas a legvastagabb, azzal álltam neki), meg túl sprőd, utáltam. Ezt a próbálkozást végül le is bontottam.

Aztán vettem egy rakás fonalat, hogy majd horgolok belőle egy patchwork pulóvert, ld. a képen, megmutatom, mert miért ne, úgyse lesz belőle soha semmi. (Teljes méretben: jobb fül, megnyitás új lapon. Ha valaki kéri a leszámolható mintát is hozzá, sikítson, lefotózom azt is.) Elkezdtem, de ehhez meg túl vastag volt a fonalam.




Ekkor jött az ötlet, hogy na ebből a fonalból legyen a south bay shawlette. Neki is álltam, a ravelry emlékszik rá, hogy 2013 június 25-én. És horgoltam és horgoltam, közben félretettem hónapokra többször is. Ősszel elővettem, amíg a kisfiamat tornáztatta a gyógytornász hetente egyszer, addig haladgattam.

Most egy hete viszont elegem lett, hogy ennyi megkezdett dolog hever itthon szanaszét, és nekiálltam szépen sorban befejezni őket. Ebből sok nem volt már hátra. Szerda este végül meghorgoltam a szélét is, miközben tök jót beszélgettünk @amnaen-nel (akinek szintén van egy ilyenje, csak az feketeeee!)

Többek között azért tartott ilyen sokáig, mert 
- a végén már naaagyon hoooszúak voltak a sorok,
- kitaláltam, hogy ez nem is tetszik nekem annyira, mert vastag ez is,
- mindig mást akarok csinálni, mint amivel éppen foglalkozom.

De kész lett!

Rá is vetette magát a kisebbik.

Blokkoltuk is a lányommal,

ő is gombostűzött bele, hogy biztos jó legyen.

Másfél napot száradt, de jó lett.
Előtte és utána képek a mintáról:
Végül el fogom ajándékozni, remélem örül majd neki, aki kapja.

Előfordulhat, hogy meg fogom még horgolni ezt a mintát. De nem a közeljövőben, és vékonyabb fonalból és/vagy vastagabb tűvel, hogy szellősebb legyen és hamarabb kész legyek vele

Adatok kíváncsiaknak:
Minta: South Bay Shawlette (a Lion Brand oldaláról ingyenesen letölthető regisztráció után, de ha nem akar valaki regisztrálni, a gugliba beírva a minta nevét megkapja a leszámolható rajzot is)
Fonal: Cheval Blanc Ambre
Tű: hármas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése