2015. júl. 21.

mert a fehér lepedő olyan unalmas

A gyerekek lepedőit alakítottuk át a múlt héten egy kicsit. Leginkább azért, hogy én meg tudjam különböztetni a különböző méretű fehér lepedőket. :-) No meg azért is, hogy együtt alkossunk a lánnyal.
A kiindulási alap egy ilyen és egy eggyel nagyobb hasonló volt.

A lánynak nemes egyszerűséggel összefirkáltuk a lepedőjét textilfilccel. Ő pöttyözte, rajzolt rá mindenféléket, és közben mondta, hogy én mi mindent rajzoljak. Így lett rajta egy rakás virág,
   
köztük cakkos náspáng meg útszéli rongyika,

meg persze az elmaradhatatlan csigabigák.

(Baromfiudvart markológépekkel most nem kellett rajzolnom, meg is voltam lepve.)

A fiúnak valami fiúsabbat szerettem volna. Volt itthon maradék kék ruhafesték (innen beszerezhető), meg egy rakás söröskupak, amit egy későbbi projekthez gyűjtök. 

A kupakokat belegumiztam a lepedőbe, aztán bedobtam az egészet a festékes vízbe. 

Ott felejtettük délelőttre, aztán leöntöttem róla a vizet,

kiszedtük belőle a söröskupakokat, beáztattam kicsit ecetes vízbe, majd kitettem száradni.

Persze használat előtt kapott még egy rendes mosást is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése