2015. szept. 17.

dominó könnyen, gyorsan házilag

A lány dominózni szeretett volna (egy könyvben látott képet dominóról, és nagyon érdekelte). A mi háztartásunkban viszont elég kevés kicsiknek való társasjáték van egyelőre, így dominó sem volt még.

Elsőre kavicsdominót akartam volna csinálni neki. Olyat, hogy csak színes mindkét fele, mint például ennek. De ehhez egy rakás kavicsot kellett volna gyűjteni, én meg türelmetlen vagyok. (Még több ötlet kavicsdominóhoz itt.)

Amúgy is az Obiba mentem kedden, nem állt semmiből elhozni még egy szegőlécet is onnan. Fűrészelni meg szeretek az iskolai technikaórák óta, ezt fölaprítani nem volt nagy munka. (A lavórba potyogtak a darabok is meg a fűrészpor is a könnyebb takarítás érdekében.)

Ezeket aztán körbecsiszoltam.

Aztán együtt lefestettük a lánnyal (ő szebben festett, mint én, tiszta ciki...). Fehér akril alapozófestéket használtunk.

Aztán ezeket is lecsiszoltam még egyszer.

Végül rajzoltam rájuk mintákat (Stabilo tűfilccel).

Volt olyan terv is, hogy lelakkozzuk őket. De az első se sikerült, így a többit már meg se próbáltuk (azt az egyet meg megcsináltam újra).

Ezután már lehetett játszani. A szabályokat még gyakoroljuk majd, de kezdetnek nem rossz az se, ha csak rakosgatjuk őket szépen egymás mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése