2016. febr. 4.

papucsállatka

Amikor babát látogatni megyünk, egy ideje címkerongyit viszek ajándékba. Ezt mi itthon csak rágósrongynak hívjuk -- mert kiválóan lehet rágni a címkéit.
Azért szeretek ilyet csinálni, mert tudom, hogy van címkekorszaka a babáknak, boltban egy ilyesmi sokkal drágább, nekem meg általában fél óra munka maximum.

Viszont már kicsit meguntam a szokásos formát (téglalap, körbe címkékkel, egyik fele poláranyag, másik fele valami mintás). Az meg már régen eszembe jutott, hogy milyen vicces lenne papucsállatkát varrni. (Kis kutatás után az is kiderült, hogy ez piaci rés, nem árasztották még el vele a világot.) Rágósrongynak meg egyenesen kiváló, hiszen körben csillók szegélyezik. (Kép innen.)

Izolda lánykájának még nem varrtam ilyesmit, ez neki készült. Igaz, kicsit több időbe telt, de legalább változatosabb, mint a szokásos.

És megvan nagyjából minden alkatrésze. A lüktető üregeket szalagokkal és gombokkal oldottam meg. A nagy és kis sejtmag farmeranyagból van.

Az emésztő sejtüregbe farkasfog került. A szájnyíláshoz pedig zöld maradék anyagot használtam.

A háta egyszerűen pöttyös lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése