2017. márc. 31.

otthonszépítés saját kezűleg (CsKM)


Nagyon sokat gondolkodtam ezen a témán, így (is) történhetett, hogy ez megint a hónap legvégére maradt. Meg kép nélkül.

Sokat kézimunkázom, de itthon valahogy mégse jellemzőek a kézzel készített dolgok. Egy-két dolog azért előfordul, de kapásból csak a konyhai lámpabúrát tudnám fölsorolni. Úgy alakult, hogy még egy darab horgolt takarónk sincsen. (Kötött van kettő is, de azokat nem én követtem el.)

Most visszanéztem, hogy mi szerepel itt lakásdekoráció címke alatt, és mégiscsak vannak dolgok! Csak a többség nem kézimunka. Valószínűleg azért, mert azokkal sokat kell pepecselni, és mint az öcsém rámutatott a napokban, én szeretem félbehagyni a dolgokat, nem fő erősségem a kitartás.
Na majd jól megmutatom, hogy mégiscsak megy a befejezés is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése