2017. júl. 9.

csokitermő nagyitáska

Egy szülinapos kislánynak készült ez a napokban. Tanácstalan voltam, hogy mit vigyünk ajándékba. Azt mondták a rutinosabb lányos anyukák, hogy táskát, az bármikor jól jön.
Nem egy lassú projekt. Mondjuk a sok rövidpálca-sor egy idő után nagyon unalmas, de így is hamar elkészült.

A mintáról som mindent nem kell mondani: 4 nagyinégyzet összevarrva,

egyik oldalán elkezdtem horgolni tovább, aztán mikor elég hosszú lett, hogy legyen háta is meg alja is meg eleje is, abbahagytam.
Külön horgoltam a vállpántot.

Végül összehorgoltam az egészet.

Teleraktuk csokival is.

Egyéb adatok:
ez volt az inspiráció: Messenger bag by Judith L. Swartz
fonal: mindenféle maradék pamutok, főleg Steinbach Capri meg mégBarka Bodza
tű: főként négyes, az összehorgoláshoz három és feles

A cím pedig a nagymamámnak köszönhető, az ő táskáját hívtuk csokitermő táskának, mert többnyire volt benne valami az unokáinak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése