2019. júl. 8.

Mjøsa

Tavasszal nem írtam ide, de az nem jelenti azt, hogy nem készült semmi. Négy kendőt is kötöttem, csak mind a négyet ajándékba (a nagylány óvónénijeinek és dadusnénijeinek), és addig nem akartam megmutatni egyiket sem, amíg nem adtuk át őket.

Olyan mintákat kerestem, amiket nem túl nagy kihívás megkötni, de ugyanakkor nem akartam négy egyformát sem.

Az első, ami elkészült, ez volt.

Kb. egy hónap kellett hozzá. A minta szélét a végére se sikerült memorizálnom, de sebaj. Viszont tipikusan az a fajta kötés, amit nehéz félretenni, csak még két sort kötnék belőle. És ugyanakkor lassan készül, mert gyakran meg kell állni, hogy megcsodáljam.

A blokkolás azért dobott rajta még egy kicsit, bár már félkészen is mutatós volt.

Lehet, hogy magamnak is kötök egyet, bár más színben.

Adatok:
Minta: Mjøsa by Lene Tøsti
Fonal: Drops Merino Extra Fine
Tű: 4,5mm

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy írtál. Már azt hittem, elvesztél teljesen. Szép a kendő... A piros az milyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írok majd arról is nemsokára. Nem vesztem el. :-)

      Törlés