2019. szept. 23.

nagycsíkos és kiscsíkos

Vagy két éve ilyentájt kezdtem el kötni magamnak ezt a pulóvert. A zöld színnel évekig nem voltunk jóban, de ezzel szerettem volna tenni egy próbát -- és végül tetszik az eredmény, megtartom.

Idén nyáron igyekeztem főleg befejezni dolgokat, így került sorra ez is. Egy éve várt arra, hogy megkössem az ujjait. Vittem nyaralni többször, mert a nagy része nem igényelt sok gondolkodást, ideális utazósprojekt.

Július legvégén fejeztem be, de a fotózással megvártuk a másik pulóvert.

A fiam is kinőtte közben a két éve készült pulóverét, kötöttem neki egy nagyobbat. A sajátom gyerekváltozatát. Az övé már nem tartott olyan sokáig -- ha két évig elszórakoztam volna ezzel is, kinövi.
 

A fiam annyira nem lelkes külön emiatt, de én örülök, hogy van "egyforma" pulóverünk.

Adatok:
Minta: 
   nagy: Softly (me) by Solenn Couix-Louarer
   kicsi: Softly (you) by Solenn Couix-Louarer
Fonal:
   nagy: Barka/Kacskaringó Malom, Csalán és Kenderkóc színek
   kicsi: Barka/Kacskaringó Praliné, barna és narancssárga
Tű:
   3,75mm és 3,25mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése