2019. aug. 10.

a vicceskesztyű

Nem is tudom, leginkább csak poénból kezdtem el megkötni másfél évvel ezelőtt. A jobb kezes hamar elkészült, aztán beütött a "second sock syndrome", és a másik felére várnia kellett több, mint egy évet.

Most nyáron nagyon rendes vagyok, sorra csak befejezek dolgokat, a castonitisnek hősiesen ellenállok, és egyre kevesebb futó projektem van. Ez is ennek esett "áldozatul". Vittem nyaralni, nem volt már más kötnivalóm, ráértem, így végre sikerült befejezni (és végre megint szabad a 3mm-es körkötőtűm!).

A blokkoló eni.co treasures műve.

A modell pedig a fiam volt, lelkesen felpróbálta a kész kesztyűt, amikor az megszáradt.
 

Szeretnék még kesztyűt kötni, mert jó móka, de lehet, hogy legközelebb valami egyszerűbb mintát választok. Vagy nem. :-)

(A tervezőnek nagyon jó mintái vannak amúgy, már kötöttem tőle korábban is, és kinéztem még egy párat.)


Adatok:
Minta: Glitten by Julia Mueller
Fonal: Droms Merino Extra Fine
Tű: 3mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése