2019. okt. 29.

...és ordít csütörtökül

Tavaly kötöttem magamnak a mellényt a színes gombokkal. Én rengeteget hordom azóta is, de néha a nagylány is kölcsönvette itthonra. Neki viszont nagyon nagy.
Maradék fonal egyre több van, ő színeset szeretett volna, csíkosat meg nem bonyolult gyártani. Három fonalkupac közül választotta ki ezt:

Persze szigorú sorrendje van ám a színeknek, nem köthettem csak úgy... Már elég hamar látszódott, hogy jól fog kinézni a végeredmény.

Mintának a Casual Wednesdayt vettem alapul (mint az enyémnél), csak kihagytam belőle a csavarásokat stb. Egyszerű harisnyakötés az egész.

A kisasszony tökéletesen elégedett az új mellényével. De azért kössek neki valami olyat is, ami mintás (értsd: nem csak csíkos, hanem két színnel leszek szíves kötni).

Adatok:
Minta: Casual Wednesday Elena Nodeltől (némiképp átalakítva)
Fonal: mindenféle maradék Drops Merino Extra Fine és Rial Filati Merino Soft
Tű: talán 4mm?

(Az előző mellényes bejegyzés címét Vacskamatitól Lázár Ervintől kölcsönöztem. Nem jutott eszembe semmi, ami szerdai (ahogy a minta címe), csak ez. Ez meg annak a párja/folytatása, innen a cím.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése