2018. aug. 2.

szerda ablakában csütörtök ül

Van olyan, amikor kifejezetten egy részlet tetszik meg egy kötött ruhadarabból. Így voltam Elena Nodel Casual Wednesday című mintájával: a kapucnijába szerettem bele, úgy éreztem, feltétlenül szükségem van egy kapucnis mellényre, és az ilyen legyen.
A fonalon nem sokat kellett gondolkodnom. Malabrigo Riosra íródott ez a minta is, mint az and on Friday (szintén ettől a tervezőtől, ugyanabban a gyűjteményben szerepel), azt Kacskaringó Bonbonból kötöttem, jó lesz ehhez is.

A minta ugyanúgy, mint bármi, amit Elena Nodeltől kötöttem eddig, tökéletesen követhető, érthető, hibátlan.

Végül mást hozott az élet. Megkötöttem a kapucnit, felpróbáltam, és nem tetszett magamon. A másik opció a mintában egy nagyobb gallér volt, azt eleve kizártam. Valahogy muszáj volt eldolgozni a nyakát, így én is I-corddal tettem ezt meg, ahogy a ravelryn láttam valakinél. (Egyúttal megtanultam az I-cord leláncolást.)

Azt elég hamar kitaláltam, hogy különböző színű, sk. tűzzománc gombokat teszek rá, és szerencsére nem is kellett sokat várnia a gombjaira.

Tegnap este aztán egy vidám fotózás keretében végre lettek róla képek is.

Mondom én, hogy vidám. :-) (Mitterpacher Lajossal is kibékültem végre.)

Adatok:
Minta: Casual Wednesday by Elena Nodel
Fonal: Kacskaringó Bonbon (kifutott), latte árnyalat
Tű: 4,5mm, az alja passzéhoz 4mm
Gombok: saját, tűzzománc

(A bejegyzés címét Vacskamatitól Lázár Ervintől kölcsönöztem. Nem jutott eszembe semmi, ami szerdai (ahogy a minta címe), csak ez. Aztán rajtaragadt -- ha már csütörtök van ma, nem is baj.)

2 megjegyzés:

  1. Fura, olyan, mintha életlenek lennének a képek. Ez lehet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármi lehet. :-) Fogjuk rá, hogy sötétedett!

      Törlés