2015. jún. 16.

ceruzatartó

Amikor a lány rajzol, az egész asztalt belepik a ceruzák, és persze kétpercenként lepotyog valamelyik. Ezt kicsit meguntam, és készítettem neki egy ceruzatartót, hátha javít ezen az állapoton, és abban tartja majd a ceruzáit rajzolás közben.

Maradt tápszeres fémdoboz a kisebbik első pár hónapjából. Egy ilyet használtam alapnak.

Lekentem akril alapozófestékkel, legalább három rétegben, hogy ne látszódjon át (annyira) a felirat.
  
Aztán zölddel füveket rajzoltam rá.

Majd sárgával pöttyöket,

és ezt kiegészítettem pirossal virágokká.

Végül száradás után lelakkoztam.

Nekem tetszik a végeredmény, bár sok minden nem változott, a ceruzák továbbra is szanaszéjjel vannak rajzoláskor. :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet és szerintem nagyon szép lett, kis visszafogott, aranyos, igazi kislányos... pedig nem is rózsaszín. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! (annak olyan oka is van, hogy nincs itthon rózsaszín festékem :-))

      Törlés