2017. máj. 28.

minden kislányban lakik egy kis királylány

Van még mit befejezni, de pár napra félbehagytam (ismét) mindent, mert szembejött a ravon (tök véletlen volt tényleg! (egészen pontosan célirányosan rákerestem, hogy létezik-e ilyen :-))) egy remek minta horgolt koronáról. Volt egy elmentve korábban, de az kötve, ez viszont sokkal jobban tetszett. Azt rég félretettem, hogy majd egyszer.

Erről viszont úgy gondoltam, hogy ez KELL. Ha nem nekem, akkor a kislányoknak az oviban, állandóan királylánykodnak amúgy is a csinos szoknyákkal (van belőle 4 darab benn, plusz egy pár tündérszárny).

Gyorsan elkészül egy-egy ilyen, de bevallom, a negyediknél már nagyon untam, az ötödiket meg csak azért kezdtem el, mert annyiban egyeztünk meg a lányommal.

Az elsőbe még horgoltam gyöngyöket is, a többi viszont vastagabb fonalból készült, és nem volt hirtelen kéznél nagyobb lukú gyöngy. Cserébe melléfogtam egy csillogós szálat is.

Ki is keményítettem, hogy úgy maradjon. A szokásos játszószőnyeg+gombostűs móka helyett most hosszúpárnára gombostűztem ki ezeket, 

aztán kitámasztottam a gumicsizmámra száradni.
 
Még mindig ki lehet lapítani ezeket, de legalább szépen úgy marad az összes csücsök, ahogy kell nekik.

De szépen meg is tudnak állni, ha arról van szó.

A lányom meg volt elégedve az eredménnyel. (Meg a csoporttársai is, az óvónéni kiosztotta a koronákat a kislányoknak péntek reggel, nem jutott mindegyiküknek, de majdnem mindenki szeretett volna.)
 
Egyéb észrevételek:
- a kezdő láncszemsort mindegyiknél fél számmal nagyobb tűvel horgoltam.
- a csillogós szál soha nem fog elfogyni. 250 métert legalább elhasználtam belőle, és mintha meg se kezdtem volna a spulnit.
- memo nekem: Samba nevű fonalat venni a Müllerből nem jó ötlet. Nem szeretek vele dolgozni, mert szétjönnek a szálai mindig. Inkább idegesítő, mint jó. Azért készültek ezek abból, mert túl sok van még mindig itthon belőle, egyszer vettem valamiért (arra persze sose használtam).

Adatok:
Minta: Royal Crown (Lotta Breyer mintája)
Fonal: a sárgához Steinbach Capri, a lilához és zöldhöz Müller Samba
Tű: a sárgához hármas, a többihez 3,5-es meg 4-es

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése