2018. márc. 21.

a profi és az amatőr

...avagy ennél csak jobb lehet! :-)

Többször írtam már, hogy mennyire tetszik a tűzzománc, talán azt is, hogy szeretnék vele komolyabban foglalkozni. Eddig Páthi Dia műhelyébe mentem. 
Mostanában elkezdtük kialakítani a saját műhelyemet is, a hét végén kipróbáltam a kis kemencémet.
Hát, mit is mondjak. Két pár fülbevalót készítettem, és nem voltak illúzióim, gyanítottam, hogy elég bénácskák lesznek. Így is lett. Akasztót szerintem nem is kapnak, mert minek, én úgyse fogom hordani őket, gyanítom, hogy másnak se fognak kelleni.
Cserébe viszont sokat tanultam az elkészítésükből. Ilyesmiket, hogy mennyi ideig kell, hogy égessem, hova tegyem be a kemencébe stb. Vagyis értelme volt.

Okulásként egy pár kép. Ezek a rendesek, amiket nem én égettem ki, viszont nagyon szépek lettek -- ezért fotóztam le őket rendesen.

És ez a négy pedig teljesen saját gyártmány. A képek is bénácskák, nem is színhelyesek, de nem is erőlködtem nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése