2018. okt. 15.

a sütőtökszínű sapkáról

Nagyon fázós a fejem, ha 16 foknál hidegebb van kinn, már kell sapka. Viszont a suszter cipője tipikus esete: alig van sk. kötött sapkám. Mondjuk úgy, hogy egy átmeneti, amit nem szerettem nagyon, meg egy téli, ami akkor is kicsi volt, amikor elkészült gimnazista koromban. A tavasszal kötött levelest meg elajándékoztam, mert szerintem nekem nem állt jól.

Az is probléma, hogy egyszerűen nem tudom, milyen fazon állna jól sapkából. Tudom, menjek be egy ruhaboltba és próbáljak végig néhányat... Eddig erre nem került sor. De egy használható sapkám viszont már van azóta!

Nemrég vettem meg Wendy Bernard mintagyűjteményét, abban találtam egy mintát, aminek a segítségével készült ez a sapka. Igen, hasonlít Melissa Schaschwary Grassroots című sapkájára - nem titkolom, hogy az volt az inspirációm.

Még nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez a nekem való fazon. De szeretem ezt a sapkát, pont jó erre az átmeneti időre.

Adatok:
Minta: inspiráció a Grassroots, minta az Up, ​Down, All-Around Stitch Dictionaryből
Fonal: sütőtök színű Kacskaringó Praliné, pont egy gombolyag kellett hozzá
Tű: a passzéhoz 3,5-es, a többihez 4-es.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése