2018. okt. 28.

szürke pulóver helyett szürke pulóver

Amikor nekiálltam aktívabban kötni, kitaláltam, hogy ha elkészül egy sk. pulóver, akkor egy boltinak mennie kell.
Volt egy szürkém, amit nagyon sokat hordtam, az tavaly ősszel kezdte az öregedés jeleit mutatni -- kézenfekvő volt tehát, hogy az legyen a következő, amit lecserélek. Egy másik szürkére.

A Metropolitan Knits című könyvből a Skyline Tunic mintára esett a választásom. Tetszett, hogy egyszerű, de van benne egy kis csavar (a csipkeminta). Január végén kezdtem, hétfőn lett kész (lassú munkához sok idő kell). De mondjuk közben varrtam meg kötöttem egy csomú más dolgot (amikről még nem is írtam, szörnyű!).

A színükön kívül annyi a közös ebben a két pulóverben, hogy mindkettő hosszabb fazonú - de ezzel fel is soroltam az összes hasonlóságot. Az már most látszik, hogy ezt az újat is sokat fogom hordani.

A mintán módosítottam kicsit: körben kötöttem az elejét-hátát, ameddig lehetett, az ujjaival ugyanígy. Csak mert utálok pulóverrészeket összevarrni. De ennyi az egész, a minta szerint haladtam különben.

Mondjuk előfordulhat, hogy egyszer majd megpróbálom reprodukálni azt a bizonyos bolti szürkét is.

Adatok:
Minta: Skyline Tunic by Melissa Wehrle
Fonal: Kacskaringó Bonbon
Tű: 4,5-es, a passzéhoz 4-es.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése