2018. okt. 31.

sapka, baglyokkal

A lánynak mondtam, hogy kötök neki egy rendes meleg sapkát télre, mert az eddigi lila sajnos még mindig túl nagy rá és folyton lecsúszik a fejéről. Már határozott elképzelései vannak, hogy milyet szeretne, így történt, hogy ezt ő tervezte, én csak a kisiparos voltam, aki legyártotta.

Így szólt a megrendelés: legyen sárga, szürke baglyokkal, lehetőleg csillogjon, minden bagolynak más színű legyen a szeme, és a tetejére kell egy nagyon nagy és nagyon színes pompom.

Kiszámoltam, hány szemmel kell kezdeni, a baglyokat Kate Davies baglyos pulóverétől vettem kölcsön (mert azt már megkötöttem kétszer is (itt a sajátom, a másikról még nem írtam)), a fogyasztás a sapka tetején meg csak fog menni leírás nélkül is (ment is, az más kérdés, hogy kétszer bontottam közben).
Így sikerült. A megrendelő elégedett.

(És kipróbáltam a vizes sapka lufin szárítását is.)

Adatok:
Minta: félig sk., baglyok az owls-ból
Fonal: Kacskaringó Bonbon maradékok
Tű: a passzéhoz négyes, a többihez 4,5-es

3 megjegyzés: