2019. aug. 5.

Secession

A személyes kedvencem ez volt a négy ajándékba kötött kendő közül.

Az nem volt kérdés, hogy Kristina Vilimaite mintái közül lesz az egyik befutó ehhez a projekthez, valami zöldes színben. A másik két opció a Wear a Hug illetve a Heartfelt Conversation volt, de örülök, hogy végül ezt választottam.

A következő kérdés az volt, hogy milyen zöld. Tavasszal jött a hírlevél, hogy újra kapható a Kacskaringóban Rial Filati fonal. Megnéztem a színeket, volt mentazöld, és tudtam, hogy az lesz az igazi.

Tanultam valami újat is: sose kötöttem eddig olyat, amiben gyöngyök is vannak.

A minta nagyon jól követhető, az eredmény nekem is nagyon tetszett, kötök még a tervezőtől (bár lehet, hogy nem pont ezt a kendőt).

Adatok:
Minta: Secession by Kristina Vilimaite
Fonal: Rial Filati Baby Supremo
Tű: 3,75mm

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!!! Hát még ez a fonal. Mennyi ment bele? És lehetséges-e ezt gyöngy nélkül is elkészíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebből 585m kb, kicsit kevesebb, mint 3 gombolyag. A nagyobbik méretet kötöttem. És biztos lehet gyöngyök nélkül is, de nekem így jobban tetszett, szerintem sokat hozzáad.

      Törlés