2019. aug. 7.

Hogwarts Express

... vagyis Roxfort Expressz. A negyedik kendő a négyből. 

Ezt kezdtem el először, aztán visszabontottam egészen, elkezdtem egy másik fonalból, és ez volt az utolsó, amit befejeztem (a 64 gomb felvarrása sokáig tartott).

Elég egyértelmű volt, hogy baglyosat kötök, abból meg kapásból ez a minta jutott eszembe. Amikor ősszel kötöttem a nagylánynak a sapkáját, ez már el volt kezdve. Kifejezetten olyat kért, amin olyan baglyok vannak, mint amik ezen a kendőn lesznek.

Feketét nem voltam hajlandó, a fehér gyorsan koszolódik, kompromisszumos megoldásként maradt a szürke.

A gombokat a nagylány válogatta.

Köszönet Katinak, aki pár sort megkötött belőle helyettem!

Adatok:
Minta: Hogwarts Express by Susan Ashcroft
Fonal: Lana Gatto Calicò
Tű: 4,5mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése