2015. okt. 23.

mit jelent az, hogy K1?

Á, most jut eszembe, mit jelent az, hogy K1?
Semmit. A világon semmit sem jelent. Megtetszett nekem, hogy K1, és felvettem ezt a nevet. Mert olyan titokzatos, nem gondolják?

Mint még olyan sokan a generációnkból, mi is rongyosra néztük annak idején a Bud Spencer & Terence Hill-filmeket. Nem is tudom már, hogy honnan jött az ötlet, hogy legyen nekünk (nekem meg a férjemnek) is saját "csapatpólónk". Mindkettőnknek a Nyomás utána volt a kedvencünk, ezt a legkönnyebb kivitelezni, no meg aki látta a filmet, kapásból tudni fogja, hogy honnan jött az inspiráció, így erre esett a választásom.

Először is kerestem egy megfelelő képet a neten. Találtam is, itt, ezt: 

Aztán gyártottam sablont.

Aztán ezt a póló két rétege közé rakva átrajzoltam a mintát textilfilccel, végül átvasaltam.

Kész is! A felmosóról megismerhettek. :-)

2 megjegyzés:

  1. Zseniálisos. :) Nekem is a Nyomás utána volt a kedvencem, és hát ugye ők a világ legeslegjobb párosa. Én idén anyától puffinos pólót (is) kaptam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Puffinos póló is készült (azt csináltattam, technikai pólóra) a férjemnek meg az öccsének, hogy legyen csapatpólójuk a futóversenyekre. Nagyon örültek neki!

      Törlés