2015. dec. 31.

a kihívásokról

Amióta a Molyon vannak kihívások, egy csomón részt vettem már. Például a Várólistacsökkentésen minden évben indultam, az ideit csak az utolsó pillanatban sikerült teljesíteni.

Idén valamikor május tájékán találtam rá egy alkotós kihívásra a Facebookon (itt elérhető, de zárt csoport). Maga a kihívás így hangzott:

Azt a célt tűzzük ki magunk elé, hogy a 2015-ös év során 15 különböző kategória mindegyikében létrehozunk egy-egy projektet.
A 15 kategória, amelyek mindegyikében legalább egy projektnek el kell készülnie a 2015-ös évben:


1. sapka
2. sál (bármilyen formájú, nem csak téglalap)
3. nyakmelegítő/csősál/infinity
4. kesztyű (5 ujjas, egyujjas, ujjatlan, csuklómelegítő is ér)
5. zokni
6. kendő (bármilyen formájú, stóla is akár)
7. pulóver
8. kardigán
9. mellény vagy top
10. tunika vagy ruha
11. szoknya
12. táska
13. figura (amigurumi vagy kötött)
14. takaró
15. lakberendezési tárgy (lehet tároló, párnahuzat, karácsonyfadísz, tányéralátét, de akár egy egyszerű mosirongy is)


Megtetszett, mert ki kellett több helyen lépni a komfortzónámból. Például nyakmelegítőt eszembe nem jutott volna csinálni... No meg tanultam egy csomó mindent kötés terén. Mondhatjuk úgy is, hogy idén kezdtem újra rendszeresen kötni.
Elég lazán értelmeztem a kategóriákat, volt, amelyikhez nem is kötött/horgolt dolgot készítettem. Az én alkotásaim itt vannak összegyűjtve.

Mint látszik, a zokni és a kardigán kimaradt. De sebaj, majd jövőre.

Ha valakinek megtetszene ez a fajta kihívásosdi, akkor ajánlom a 2016-os csoportot is, új szempontokkal meg technikai kihívásokkal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése