2015. dec. 11.

memóriajáték újra - ezúttal fedőkből

A lányom tavaly születésnapjára memóriajátékot kapott. Azt rendeltetésszerűen nem használta még ugyan, de a számok begyakorlásához nagyon jó volt.

Igazság szerint először nem ilyet szerettem volna neki adni már tavaly sem, hanem egy rendesebbet. De aztán úgy ítéltem meg, hogy kétévesen még kicsi a játékszabályok megértéséhez, így eltettem egy évvel későbbre.
Vagyis ez tavaly ősszel készült, de idén kapta meg.

Ötlet innen.

Alapanyagnak paradicsomos kisüvegek tetejét használtam, mert bébiételes egy darab sem volt (akkor még). Mentazöldre festettem őket, három réteget is kaptak. Meg még le is lakkoztam mindet.
Aztán beleragasztottam a kis csetreszeket. Pillanatragasztóval, mert más még nincs.

A lányom megkapta, közösen birtokba is vették az öccsével. A kisebbik képtelen volt megérteni, hogy hogyan kellene játszani vele memóriajátékot, pedig a nővére nagyon igyekezett megtanítani neki. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése